24 Ocak 2016 Pazar

Butik Pastacılık Artık Kitaplarda...

Tatlıdan vazgeçemediğimi söylemiştim hele ki o tatlıyı süslemeye bayılıyorum.İlk önce gözüm sonra karnım doysun kafasında bir insanım. Makarnayı direk tencereden de yiyebilirsin ama makarnaya katılan sos ve sunum senin gözüne hitap ettiğinden daha çok yemek istersin.Pastacılık ta böyle bir şey pastaya baktığında üstündeki renkler ,şekerlemeler, figürler göze hitap ettiğinden neyli bu pasta demeden alıyoruz.Şeker hamuru önce kurabiyelerimizi sonra,pastalarımızı süsledi.Pastanın tadından çok pastanın şekline,rengine,süslenmesine bakar olduk ve öyle bir sektör oldu ki herkes pastacı oldu. Butik kurslar açıldı pastacılık ve kurabiyecilik adı altında.Sektör çok hızlı gelişti artık normal çikolatalı pasta kesmez oldu bizi.Öyle ki çıta çok yükseldi öyle pasta modelleri var ki artık aklınız hayaliniz durur.Bende kendimi bu işi yaparken buldum nerdeymiş bu şeker hamurları demişliğim oldu.Öyle kendimi kaptırdım ki satışlarına da başladım bu işin ama şu sıralar dersimin yoğunluğundan yapmaya fırsatım yoktu beni tekrar heveslendiren şey ise D&R' da gezerken Butik Pastacılık kitabını görmüş olmamdı. Aklınıza gelebilcek en güzel tatlıların tarifleri vardı ve hemen almalıyım dedim.Bu kitabın yazarını tebrik ederim kabının pembiş olması daha ilgi çekici kılmış.Yalnız fiyatı 50 liraydı birazcık pahalı ama hergün kalktğınızda kitapda ki tatlıları yapmak için sabırsızlanacaksınız.Ve sevgili günlük bugünde böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder