24 Ocak 2016 Pazar

Muhendshnm'ın Günlüğü...

Muhendshnm'ın günlüğüne hoşgeldiniz.İsimdende anladığınız üzere mühendis adayı bir hanım karşınızda.Ne mühendisliği okuyorsunuz acaba diye sorarsanız hemen söyleyim 'Gıda Mühendisliği' okuyorum.
Oh ne iyi sürekli yemek yapıp yiyorsunuz demeyin çünkü öyle birşey yok..Bölümüm zevkli  ama sandığınız gibi ortada kek tarifi dönmüyor ne yazıkki.Ama benim burda kek tarifi vermiyceğim anlamına gelmez.Ne kadar mühendislikte okusam edebiyata,şiirlere,kitaplara ilgim çok fazla.Yeri gelcek yemek tarifleri, yeri gelcek şiir esintisi ve yeri gelcek bakım ürünleri. Her telden çalıyormuşum gibi görünsede bana en zevk veren şey tatlı olan herşeyi yapmak olur. Tatlıdan kastım kek,cupcake,macaron...Ve en büyük hayaim bir tatlıcı dükkanım olması ama işin içine edebiyat koyarsak işte tam benlik olur.Dükkanım çikolata ve şiir koksun isterim. Servis edilen tatlının yanında Cemal Sürayya'nın "Ben senin sevgilin,eşin,baban,ağabeyin,arkadaşınım...Biri bitse diğeri kalır seni hiç bırakmıycağım" şiirini de ikram etsek fena olmaz mı? Çokta güzel olur. Şiirsiz ve çikolatasız bir hayat düşünemiyorum der sevgili günlüğüme vedalarımı yazarım.

                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder