26 Ocak 2016 Salı

'Senin hayatının benim kağıdıma düşen yazısı bu..'

MÜCELLA..






Bu kitabın en sevdiğim cümlesi "Her aşk insanın kendisini eşsiz hissetmesiyle başlarmış. Bense senin eşsiz olduğunu hissettim. O yüzden benim ruhuma düşen şey senin de ruhuna düştü biz ikimiz bir ırmak köprüsünün korkuluklarına yaslanmış suya bakarken ve şairliğim tuttu. Sandım ki çoktum, bir oldum. Eğriydim, doğruldum. Yitiktim bulundum."
Nar Ağcı,kitabıyla tanıdığımız Nazan Bekiroğlu Mücella kitabıyla raflarda yerini aldı.Mücella kitabında daha sade bir yazım olmuş ama çok derin anlamlar  içeriyor her bir kelimesi.Her kelime sizi çok başka yerlere götürebilir. Mücellayı okumaya başladığımda bir nevi hüzünlü bir yandanda hayatın gerçeklerini yüzümüze çarpan bir hikaye olduğundan okumaktan zevk aldım. Mücella hikayesi gerçek mi bilmem ama Türkiye'de çok Mücella olduğu kesin.Yazımı Mücellanın şu sözleriyle bitiriyorum "Benim de senden öncem yoktu" diyesim var. Lâkin benim senden önce bir hayatım gercekten yoktu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder